dinsdag, september 04, 2007

klassenouder


Het nieuwe schooljaar is ruim van start en ik ben weer op de hoogte, tot in detail, wat mijn dochter allemaal leert dit jaar. Nieuwsgierig vooral naar de verdieping...uitdaging. (projectie; dat is nl. wat ik wil...) en handvaardigheid. Voor alles liggen er hele methodes in de kast, maar wat dit vak betreft...'t is maar net waar juf zin heeft. Jammer!

Ook dit jaar weer de vraag...klassenouder? Wie? Na mijn negatieve ervaring van vorig jaar, waar ik me meer een afvoerputje voelde, wil ik het toch weer proberen.
Gut, wat lijk ik op mijn moeder, ik houd ook graag een vinger in de pap....

Wie weet kan ik dit jaar wel iets meer organiseren voor de kinderen in klas.
Uitdagende projecten. En daar heb ik ook baad bij!

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...