donderdag, december 04, 2008

ademruimte



Ademruimte, daarover schrijft Marleen op haar weblog. Een speelbal van je eigen gedachten.
Ik word er gek van...
dus ik ga haar oefening doen, die ze beschrijft om weer bij jezelf uit komen.
Er is teveel in mijn hoofd en dan is er letterlijk hoofdpijn.

Vandaag heerlijk met Ot met Duplo gebouwd en vanmiddag hebben we gefietst...ook al was het koud! En we zongen de mooiste Sinterklaas liedjes. Wat een plezier!


De foto hierboven maakte ik ooit in Belgie, het zal in 1995 geweest zijn.
We waren daar met de afdeling fotografie van de AKI.
Zo ook Greta; ik vond haar afgelopen week weer terug op Facebook.
Leuk!!
Zij had toen al een zoontje en ik bewonderde haar kracht in moederschap en in
de fotografie! Op dat punt ben ik nu aangeland...zo voelt het beetje!
Moederschap en kunstenaarschap!
Hoe doe ik dit samen. En denk ook aan Charlie Toorop, waarover Marleen in het begin eens schreef...(boek maar eens lenen, Marleen...)





+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Greta werkt in IJsland en heeft een eigen studio!
Marleen schrijft hier! >>>de blauwe uil

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...