dinsdag, december 09, 2008

magazine

Er zijn zoveel meer tijdschriften dan je denkt!


DUF
DUF 2 is een 300 pagina’s tellend, spetterend vormgegeven boek dat 12 - 18 jarigen verrast met een mix van korte verhalen, fun, tips enoriginele artikelen over wetenschap, kunst, liefde en nog veel meer.Deze eerste Nederlandse jongeren-mook (= kruising tussen een book en een magazine) onderscheidt zich niet alleen door haar vorm, maar ook door haar eigenzinnige beeldtaal en invalshoeken- soms humoristisch of ironisch, soms educatief.
Zoals geschreven op de website van DUF >>>klik

Ik kreeg van de sint "het puberende brein" en donderdag zie ik mijn leerlingen weer.
Pubers //12-18 jarigen, het lijkt me een breed getrokken groep maar dan vallen mijn leerlingen er nog onder.
de leerlingen door Lisa

Ooit stond mijn foto op de voorkant van de ITEMS. Dat voelde goed.
En nu lees ik daarover op de website van hun...




Vind je tijdschriften net zo leuk als ik?
Neem dan eens een kijkje bij COLOFON 2009
Hier doorheen surfend vind je de leukste bladen
van veeeeel verschillende landen!


Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...