dinsdag, november 28, 2006

knutselen


Ja...knutselen. Dat doe ik veel en vaak en vandaag samen met nog wat moeders in de klas op school! Pietjes maken met softpastel op zwart papier. (ja, volgende keer toch maar mijn fototoestel mee....) Alle groepen 3 deden mee in een knutselcircuit, je kon van de ene naar de andere klas. Leuk om ook de oude klasgenootjes van Luna weer eens te zien. En allemaal met nieuwe voortanden. Ze zijn in een half jaar echt erg groot geworden.
nu nog mijn laatste knutsels afronden voor het grote feest volgende week. Ik ben benieuwd hoe Luna het werk van de knutselpieten gaat vinden...of zou dit de eerste grote twijfel in het leven roepen."'dit lijkt verdacht veel op werk van mijn mama....helemaal wanneer de buurkindertjes dezelfde paddestoel krijgen...' We zullen het volgende week weten!

Ook leuk om te knutselen zoals hierboven...tamponsokjes van
http://www.feliekevanderleest.com/

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...