woensdag, oktober 24, 2007

aandacht!


Ondanks dat mijn man vertrokken is naar de stad van de liefde (jawel...zonder mij) ontbreekt het mij niet aan aandacht. De buitenkant, de binnenkant...ik kom aan mijn trekken deze week en dan zijn we nog maar op de helft!

Gisteravond ben ik als model mee geweest voor de opleiding visagie...wat een verwennerij. Drie uur lang...voor het eerst in mijn leven zijn mijn wenkbrauwen geepileerd, wat ik al wow vond...en daarna kreeg ik eerst een dag-make-up en vervolgens uitgewerkt tot een avond-make-up. Het was even wennen, vooral het poseren, daar heb ik nog wel het een en ander in te leren maar over dit resultaat kan ik zeggen...ben ik dat? Eigenlijk vind ik mezelf mooi, maar omdat echt te voelen...poeh, daar zit nog wel wat binnenkant werk, maar ook daar...wordt aan gewerkt!
ps..dit is een dag-make-up

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...