donderdag, mei 22, 2008

om nog meer van je te houden!


Ik vind Miranda July leuk. En nu zag ik dit in een blaadje, het is uitgegeven in boek vorm (let op: kado tip!) maar er is ook een website! Snel kijken maar; je vind hier allerlei opdrachten die je kunt uitvoeren zodat je elkaar steeds beter kent en steeds meer van iemand gaat houden! Het heet: Learning to love you more!

De variatie zit 'm in:
Assignment #67 Repair something.
Assignment #43 Make an exhibition of the art in your parent's house.
Assignment #36 Grow a garden in an unexpected spot.
Assignment #24 Cover the song "Don't Dream It's Over".

Goed, ik zou ze allemaal hier willen neerzetten. En eigenlijk had ik dit ook wel willen bedenken.

Dus douts, ik denk dat ik al weet welke kant het op gaat :)))
Sluit toch mooi aan bij de opdracht die we kregen in het eerste jaar, samen motor/brommer rijden, de auto hebben we gehad (en overleefd) DUS...[klikk]

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...