donderdag, juni 26, 2008

Meer inspiratie!










Heel wat jaren terug, toen ik nog op de academie zat...hadden we een gastles van
Dorine de Vos. Een eigen hondje met het bijpassende baasje!
Dorine vind ik leuk. Haar tekeningen/menukaarten/ontwerpen en meer... ook.
En ze zet zulke projecten neer...
Cafe Schlemmer, Hotel New York Na de gastles kregen we daar een rondleiding. Het verhaal van de musjes vergeet ik niet meer. De kleine verschillende bootjes boven de deuren.
En dan het torenkamertje...ik zou er sindsdien altijd al een keertje met Peter gaan slapen!
En mijn versie van de tomatensoep heb ik hier gegeten!

En nu is er een nieuw torenkamertje, op een nieuwe plek, ook door Dorine in de wereld gezet! Villa Augustus Toch tijd om weer eens richting havengebied te gaan!
PS Sanneke is bevallen van dochter Neeltje!

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...