donderdag, augustus 28, 2008

Noorderzon




Vandaag is Bommen Berend en dus zijn de kindjes vrij! En dat is fijn, na een aantal avonden te laat in mijn bed. Nu heerlijk rustig aan. Maar wat was het leuk, mijn eerste ervaring als vrijwilliger bij Noorderzon. De mensen hartelijk welkom geheten en ook heb ik mooie voorstellingen gezien. Gisteravond mocht ik kijken naar de voorstelling van het NNT; 'de vrouw met de baard'. In een verrassende opstelling zat het publiek door elkaar. De spelers ertussen. Intiem en mooie dialogen. Ze spelen in december in de stadsschouwburg. Ik vind het een aanrader! De avond ervoor zag ik 'The ballad of Ricky & Ronny', Een pop-opera. Eerst luchtig en grappig, maar ook spannend vreemd. Op het randje geacteerd. Een groot aantal mensen is tijdens de voorstelling vertrokken...
Het mooist vind ik nog steeds 'By the light of the stars that are no longer...' van Circa!
Je kunt alles vinden op de site van Noorderzon!

Vanavond ga ik weer, maar dan gewoon als mezelf! Vanmiddag met de kindjes. Leuk!
En zelfs morgen...ach, 1x per jaar is het feest in het plantsoen en ik vind het genieten!

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...