woensdag, september 10, 2008

SPACE



Ooooh...als ik erbij wegdroom dan ben ik vol enthousiasme en heb ik zoooooo'n zin! Als ik naar mijn gewortelde angsten ga, dan peins ik er niet over... Nu las ik afgelopen week het boekje, "wie heeft mijn kaas gepikt" en dat schept veel duidelijkheid. Helemaal een dagje opleiding; samsara, of gaan voor dat wat je wil!

En dus...komt daar de volgende stap. Een eigen werkruimte in een bedrijvenpand. Op de zolder een plek voor mijzelf. Ik ga er nog een nachtje over slapen en dan maak ik de keus!
Want nieuwe stappen waarvan ik nog niet weet waar zijn eindigen vind ik uitermate uitdagend, opwindend maar tegelijkertijd voel ik een soort spanning. Het betekent gewoon dat ik alle loskomende energie heel goed ga gebruiken en inzetten.

Dan nu; dochterlief ophalen, doorsjacen naar de kapper, eten koken, eten, kindjes in bed en om 19.30 begin ik aan leuke cursus bij het kunstencentrum!

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...