woensdag, april 01, 2009

AUWWW

Toen ik zes jaar was, viel ik met mijn hoofd op een stoepje met ijzeren rand. Mijn moeder vertelt altijd hoe ze in de auto zat en mijn wond dicht duwde met een theedoek...vanavond zat ik met Luna in de auto en duwde haar wond dicht met een handdoek. Een gapend gat van 3 cm. Met haar eenwieler viel ze tegen het ijzeren hek...Eigenlijk moest het gehecht, maar uiteindelijk werd het gelijmd. Heftig om je dochter ook zo te zien...en een litteken voor ws. het leven!

Nu lijken we nog meer op elkaar. Ik heb alleen wel stipjes naast de lijn op mijn voorhoofd. Hopelijk slaapt ze goed.

4 opmerkingen:

Sandra zei

jee, gaat het goed met haar? heb je wekadvies gehad? hoepelijk geneest het mooi... liefs S.

sanneke zei

Ocj jee, joh! Wat naar voor jullie beiden om mee te maken. En maf is dat hè, als de geschiedenis zich herhaalt. Ik heb ook van die parallelen met mijn moeder (al was het maar dat we op dezelfde dag maar dan met 34 jaar ertussen bevielen van een dochter).

MUS zei

ach...
en goh, wat een akelig toeval.

beiden een beetje van de schik bekomen?
hoop dat ze er weinig last heeft gehad en dat het maar mooi herstelt.

Mirjam zei

Wat een schrik, zo'n gat. Lidtekens genezen erg mooi met lidtekengel/Narbengel van Wala. Verkrijgbaar bij de betere apotheek of aldaar te bestellen. Mijn broer's imposante open-hart-operatie-lidteken is er snel en mooi glad mee genezen, de verplegers waren onder de indruk.
Wel even vlijtig blijven doorsmeren voor het beste resultaat. Succes!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...