zaterdag, november 03, 2007

dochter met een missie


Ja, ik heb een dochter met een missie. Sinds zij in de herfstvakantie mee heeft gedaan aan de bijbelweek, zingt ze de mooiste liederen. Ze zingt ze voor in de klas, zingt thuis bij vriendinnetjes en vind de melodieën prachtig! En waar het om gaat...reken maar, jij telt mee en dat vind ze, past heel goed in de klas, want daar rekenen en tellen wij ook!

Ik deed het vroeger ook, samen met Marlies gingen we langs het bejaarden tehuis en zongen uit ons boek van het kerkkoor...en veel lekkers dat we kregen, daar deden wij het voor...

Op missie; ze kan het niet van een vreemde hebben, ik heb er onlangs nog last van gehad. Niet overtuigend genoeg, maar ik heb mijn statement gemaakt!

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...