donderdag, november 29, 2007

Eigen


Goede herinneringen aan onze buuf in Den Haag. Een bijzondere -eigen- wijze vrouw. Vooral dat eigen wijs. Nu ik overal middenin zit, dacht ik even aan haar en wist dat er ergens een leuke foto van haar te vinden is. En jawel...daar zit ze in het spiegelbeeld van ons huis ernaast. Lang geleden sliepen Luna en ik op eigen matrasjes bij haar op de grond. Ik een grote en Luna een klein matrasje...ze was 2 1/2 maand oud. Wat geweldig (naief) dat ik dat deed...Ot slaapt het allerliefst in zijn eigen bed. En zo het gebeurd. Regelmaat, ritme is met de jaren ook mijn systeem binnen geslopen en of het nu beter of slechter is. 'T zijn prachtige mensjes met ook zeer -eigen- wijze karaktertjes!


foto is gemaakt door Piek

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...