zaterdag, januari 05, 2008

Met DANK aan Gwen!











Het nieuwe jaar begint fijn. Geinspireerd door nieuw ontdekte weblogs van o.a. creatievelingen (kunstenaressen) in Zweden kwam Gwen met de juiste vraag. Of er bij ons behoefte was aan mappen vol met proefvellen papier. JA DUS! Ik ben helemaal into collages...Ik vind het heerlijk om zo een beetje te knippen en ja..ik kan echt nog heel veel oefenen want zoals in onderstaande links kan het altijd beter, mooier, preciezer...maar mijn eerste werkje is een feit! Maar nog steeds als bouw pakket. Hoe het uiteindelijk resultaat gaat worden. I'LL SHOW YOU!
En zoals je hebt gezien is ook Luna helemaal enthousiast. Zo kunnen wij heel wat uren samen vertoeven in de keuken. Ik zal ook die van Boas nog even op de foto zetten!
Mijn inspiratie bronnen: (doen mij soms verlangen naar leven in het Noorden)

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...