donderdag, januari 17, 2008

plaatjes





Wanneer ik door stress (vervelende+niet luisterende kinderen) in de ochtend eigenlijk geen zin meer heb in nog maar iets op die dag, want tja..waar doe ik het allemaal voor...fiets ik met mijn -lievelingen- naar school. En daar...dan weet ik het weer en genieten we...dan kan ik het zelfs niet laten om te stoppen, te kijken en zelfs een foto te maken. Mooi, de kinderen vallen dan zelfs stil en hebben de mooiste fantasien over wat er allemaal in de lucht gebeurd....
Vorige week had ik opeens een dagje alleen met Boas en aangezien ik nog naar de HEMA moest besloten we samen; een fika...zweeds voor kopje koffie...volgens mij hebben ze daar er wel allemaal erg lekker dingen bij en dus deelden wij ook samen een taartje! Een nieuw restaurant op de 2e etage. De dames naast ons, vonden het maar kaal, het leek wel een fabrieks kantine terwijl ik dacht, lekker fris, die ouwe meuk kon er inderdaad wel uit....
En wat ik nooit zal kunnen laten....da's leuk van de donkere dagen...waxine-lichtjes!
Tot later!

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...