zondag, februari 17, 2008

computer crash

Mijn dagje Utrecht was heerlijk. Fijn bijpraten en we zijn weer helemaal up-to-date van het nieuwste design wat in de winkels ligt. Een erg leuk fietsmandje gezien...klein detail...stockholm design! En jawel, wat trof ik ook in strand west >>kaartjes van Camilla. Het is een beetje vreemd. Alsof ze al erg bekent is in de wereld en ik haar net heb ontdekt en "gewoon" een mailtje stuur...
Mijn computer piepte wat en zoemde en de voeding was zo nu en dan aan het haperen...en nu is ie doorgebrand...mede door de schroevedraaier van Peter!
Heerlijk even geen comp. De laptop doet dienst als type-machine. Maar foto's later dus!

Vandaag een heerlijk rondje stad-architectuur met Ot in de zon voorop de fiets. Ook dat later deze week! Wanneer ik weer bij mijn eigen apparaat kan.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...