zondag, januari 21, 2007

uitslag


Ik ben 2 dagen klaar met mijn kuur en ik zit werkelijk onder de rode bultjes...benen, armen, rug, borst, nek....een reactie op de anti-biotica. Wanneer houdt het op? Het jeukt als een gek. Wanneer ik op allergie-plein in het forum lees....lees ik wat ik helemaal niet wil lezen. Bultjes die blijven, rood en jeuk. Ik wacht nog maar even een paar dagen af. Maar je begrijpt, ik ben er wel klaar mee!!!!

Onze zolder, al is het niet echt een zolder, is aan verandering onderhevig. We ruimen op. Vullen dozen, breken een stuk wandrek af en ruimen nog meer op. Nu kan bijna ons bed hierboven staan. ( Ja, de muur was er al 2 weken uit....) De kindjes kunnen dan elk in een eigen kamertje slapen en wij kunnen hopelijk weer van een normale nachtrust genieten.

Ik heb mijn laarzen ook gevonden op internet. Ik vind ze helemaal leuk, dus nu flink sparen!

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...