vrijdag, februari 09, 2007



Eigenlijk is de bedoeling dat ik iedere dag een stukje schrijf, dat lukt me niet en vraag me af of ik dat eigenlijk wel wil. Soms heb ik heeeeelemaal geen zin in de computer. En zeker niet om te schrijven. Anderen hebben dat wel merk ik...en dus geef ik jullie een heerlijke lees-tip. Geheel mijn smaak. Al is de log van vandaag niet overeenkomstig. Ik ben een erg bemoei-zuchtige ouder op school. Sinds dit schooljaar ook klassenouder! Ik borrel van ideeen en die gooi ik ook maar gewoon in de groep. Ik verwacht niet dat ze er iets mee doen. Zeker niet nadat mij gisteren werd vertelt dat de taak van de klassenouder een reactie is op de vraag vanuit de juf of meester. M.a.w. breng niet zoveel in, want dan hebben we het nog drukker....

http://thuisblijfmoeders.nl.server19.firstfind.nl/tbm-blog/index.html

Er wacht mij een was in de machine en laat ik hem ophangen, eer mijn beide jongens weer ontwaken. (ja, na een knutsel ochtend op school liggen ze tegelijkertijd te slapen) Ja! Een rustig huis, zonder gierende kinderen....Soms heb ik daar ook heeeeelemaal geen zin in!

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...