dinsdag, februari 20, 2007

HMMMMM....



Ik ben geinspireerd geraakt. De beelden stromen binnen en ik wil schrijven, schilderen, boekjes maken en vooral MIJN ding doen.
Nee, ik vind dat niet egoistisch. Al besluipt me soms stiekem een schuldgevoel, maar het heeft nog niet toegeslagen. Dat gaat ook niet gebeuren. Ik houd namelijk ook erg van naasten-liefde.

MIJN ding; creatief + therapie + kinderen
Nu nog vertrouwen

Ja, over vertrouwen...

Morgen stap ik samen met Luna bij mijn buren in de auto en rijden we naar Zwitserland. Ja...
inderdaad; ik & Luna en dus zonder mijn mannen. De eerste dagen zullen vast heerlijk zijn. Mijn ding doen, skien, lezen, relaxen, geen poepluiers en een dreinende peuter. Maar ook geen blije gezichtjes, wanneer Ot is gaan staan. Geen friemelende vingertjes in mijn gezicht wanneer ik een van de jongens naar bed breng. Geen heerlijke knuffels met appelstroop-plak-handjes en....

Zoveel om te missen.
en natuurlijk dat heerlijke warme lijf waar ik mij 's avonds zo lekker aan warm...

Goed, ik ga op vakantie met mijn dochter wat een heel bijzondere ervaring zal zijn.
Ik ga genieten en plezier maken en ja, ik zal ook missen, maar ik heb vertrouwen dat het goed komt. Ook met mij!

http://www.davosklosters.ch/

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...