zondag, februari 04, 2007

WEEKEND!


Week - end, het einde van de week. Die begon vroeg deze keer want Luna had een marge-dag. Om de haverklap, dinsdag middag...marge-middag. Er zijn er extra veel want Luna gaat iedere woensdag een half uur langer naar school en dat zijn veel marge-dagen.
Gelukkig ben ik een moeder thuis en zo begon mijn weekend al op vrijdag. Heerlijk met de kinderen in het grote bed. Langer in Pyama en dan douchen, aankleden en verder niks. Genieten van geen gevlieg!

De zaterdag gaat vaak gepaard met veel drukte; boodschappen, extra opruimen en toch nog maar schoonmaken (door zon last van voorjaarsschoonmaak-opruimwoede-weggooi acties). Ondertussen ook voorbereidingen voor de vakantie bespreken met de buufs. (jaja, het wil dat ik ga ik skien dit jaar samen met mijn dochter...WOW) en vaak komt er nog van alles tussendoor.
En dan gaat toch weer alles anders. Wat kan een mens flexibel zijn.

hmmm,
Ik sta in de oude kamer van Boas en kijk rond. Waar wordt niet meegespeelt en is eigenlijk voor de sier....doet het vast goed op de rommelmarkt. Weg ermee!
Weg met alle ballast en leve Sonja!

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...