dinsdag, augustus 21, 2007

Een uur


Nog een uurtje en dan zou er feest kunnen los barsten...


Neeeee, ik denk dat ik dan slaap, om vervolgens morgen met zingende kindertjes en man weer wakker te worden en 4 kadootjes in ontvangst te nemen. Ja, dat heb ik al los weten te peuteren...eentje weet ik ook al (een hardloop-meter) want dat gaf ik nog als suggestie...toen: ja, dat heb ik al! was zijn verontwaardige reactie. Toch blijft het spannend, wat zal het zijn, wat zal het zijn??? Snel slapen, is het eerder morgen.


PS bij mijn logees kan ik goed oefenen met mijn nieuw verworvenTIP in opvoedland en bij hen voel ik me zeer in mijn kracht. Het lukt me...

NMB oftewel, niet mee bemoeien


PSPS Nog 2 weken dan verhuizen de goudvissen weer terug naar hiernaast en dan is die strijd in ieder geval weer voorbij want wie is er aan de beurt om ze eten te geven....

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...