dinsdag, augustus 28, 2007

ZOMERGAST !


Zelf zomergast zijn...
Welk fragment zou jij willen zien? en waarom?
Ik ben benieuwd, mail het mij!


Ik zelf?
Ik heb gedacht toen de oproep er stond in de VPRO gids;
ik stuur mijn fragment op, ik wist 'm ook gelijk.
Welk stukje precies niet, maar wel een fragment uit de documentaire
Losing Layla.
Het dochtertje van australisch echtpaar overlijd vlak na de geboorte.
Hoe verder...welke andere wending krijgt je leven.
Het raakt me diep.
Waarom dit willen laten zien...een kind verliezen is zo ingrijpend in je leven,
de essentie veranderd
en toch blijft het 'vrij' stil rond dit onderwerp.
Meer bewustzijn; ik kom hier nog wel een keer op terug.

En dan was er in 1996 nog
Charlot og Charlotte
ik heb ze nog op ...video...
Ik ben benieuwd naar die van jullie
en ook naar die van de tien uitgenodigde kijkers a.s. zondag bij de speciale uitzending van zomergasten.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...