donderdag, januari 22, 2009

allemaal ziek...

Behalve ik !
.
Ik broed op een nieuwe linnen-keuken-lijn...
.

.


.

Het kwakkelt bij mij al bijna 2 weken, maar ik ben (nog) op de been. De foto's voor het Noorderpoort zitten allemaal in een lijst en het ziet er echt mooi uit!
De leerlingen hebben goed werk verricht! Ik ben wel toe aan een relax-weekendje moet ik eerlijk toegeven!
.

En niet alleen mijn leerlingen leren, maar er zijn meer die geinspireerd raken!...

Zie hier;



.

.

++++++++++++++++++++++++++++

Het huis van Viktor en Rolf is leuk om doorheen te lopen!


3 opmerkingen:

sanneke zei

Dus jij hebt ook al de hele meute ziek! Bij mij beginnen de oudste 2 nu een beetje op te kikkeren gelukkig, maar ze hebben nog steeds dat rare amoniak luchtje.

Anoniem zei

This looks very nice.

Simone zei

@Karin; Thank you!
:-))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...