woensdag, januari 14, 2009

de handtas






Tassen van vrouwen hebben een behoorlijke aantrekkingskracht op kinderen!
en is er nu zelfs dit boek op de markt!
.
Wat heb jij allemaal in je tas?
En zegt dit iets over jou?
.
Binnenkort een workshop waarmee we aan de slag gaan op een (besloten) themadag voor moeders! Wat draag jij allemaal mee?
.
Dit is de inhoud van mijn eigen tas // 15 januari 2008


Kun je aan de inhoud van een tas iemand herkennen?
.
.
.
.
Up-date; Het project uit 1996 was van Ellisigne Kraaijkamp. Ik heb foto's van het artikel gemaakt. Die komen nog!

3 opmerkingen:

sanneke zei

Groene leren handschoenen, mijn sleutels met Muis er aan, zakdoekjes (als het mee zit), portemonnoisette, lipstick, een pen, minikleupotloodjes, een tampon, en ik weet niet hoe veel kassabonnen. Dat zal zo ongeveer de inhoud van mijn tas zijn.

woord van de dag:
fravo: hyper

Anoniem zei

Siem, dit vind ik ook een erg leuk idee voor een boekje: willekeurige vrouwen hun tas omkiepen, inhoud fotograferen en een verhaaltje erbij over de eigenaresse, over een bepaald ding uit haar tas...

Simone zei

He Sandra!
Er is zo'n 10 jaar geleden een fotograaf geweest die dit deed. Ook met bekende nederlanders. Ik zal het morgen eens opzoekn van ik heb ooit een reportage ervover bewaard.

En Sanneke, een potemonnoisette klinkt als de potemonnaie van een zeer vrouwelijke franse dame!
Waua, ik wil'm zien!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...