maandag, september 17, 2007

Heeeel goed...


Via het peuter-volg-systeem heeft ook Boas zijn eerste Cito op zijn naam staan. En ik voel me ape trots. Het gaat namelijk heel erg goed met Boas op de peuterspeelzaal. Hij speelt met andere kinderen, is zelfstandig, helpt met opruimen, laat niet over zich heen lopen en kan goed met frustraties overweg...ik ben met stomheid geslagen. Wat doet een kind veel andere dingen om aandacht van zijn moeder te vragen; Spugen, gillen, van zich af plassen, bij alles roepen dat ie niet kan...

Het is tijd om de bandjes wat losser te laten. Hij redt zich wel zonder mij. Weet precies hoe het allemaal het makkelijkst werkt zonder moeder (dan is het gewoon zelf regelen) maar MET moeder is het makkelijker als ik haar voor mijn karretje span....

Loslaten...het is tijd!
Het enige waarop hij slecht scoort en da's best lullig.
Niemand begrijpt wat hij zegt...
en daar zit dan ook de clou; zijn moeder wel!

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...