vrijdag, september 21, 2007

in het kader...


Deze maakte ik een poos geleden, past leuk in de serie.
En ja Gwen, zij komt ooit nog naar de overkant!!

En nu
Boas kan echt het ergste in mij naar boven halen...
ik kan echt oefenen in beheersen...
maar ik kan ook veel van hem leren;
Staan we in de HEMA..."mam, ik moet poepen...."
de hele winkel is op z'n kop want er wordt druk verbouwd,
dus ik zeg, kom we gaan snel naar huis en twijfel
of ik het de verkoper zal vragen. neeeuh...
pakt Boas mijn hand, trekt me mee naar de verkoper en zegt;
"Hebbe jullie ook Sees? Ik moet poepen...."
Verbaasd kijk ik hem aan, hij doet dat gewoon!
Nee...dat hebben we nu niet door de verbouwing.
Dus we springen toch op de fiets!
'tis allemaal goed gekomen want hij hoefde al niet meer...

Ach ja
PIEMEL
en dan ligt Boas helemaal slap, want dit is zijn leukste grap...

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...