zondag, september 02, 2007

niet langer houdbaar



Prins Willem-Alexander viert verjaardag met tweehonderd gasten op Paleis Het Loo in Apeldoorn. Ik kreeg deze doorgestuurd van mijn man. Hij vond haar jurk...mooi?
Ik zou me er ook eens in kunnen wurmen. Over 4 jaar, wanneer hij 40 wordt...
(sssttt....verrassing....)
Eerste clinic op weg naar de 4 mijl zit erop. Absolute-beginner, over 6 weken kan ik 6,4 kilometer aan een stuk hard lopen. Dat geloof ik nog niet (en ja, daar heb ik vaker last van)
maar ik heb goede voornemens of durf ik te vertrouwen?
Ook Linda liet een stukje zien in Zomergasten en nu donderdag in de herhaling!
In 'Beperkt Houdbaar' laat Sunny Bergman zich, net als in haar vorige films, inspireren door haar persoonlijke leven. Op 34-jarige leeftijd is Sunny bang om binnenkort niet meer aantrekkelijk te zijn, terwijl ze tegelijkertijd boos is dat vrouwen voortdurend op hun uiterlijk beoordeeld worden.
Je begrijpt...roze jurk, hard lopen...en bovenstaand; U begrijpt de combi.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...