vrijdag, maart 14, 2008

Beeld


{geen idee meer, van wie deze foto is...maar mooi!}
Eindelijk...nieuw beeld op Siepsfabriek! Het laden duurt nog wel eventjes en daar zal ik verder aan werken. Verder kreeg ik een leuke prive-reactie op een blog bericht. Ik zal het plaatsen, met ook mijn reactie eronder....
(jullie mogen dus gewoon ook hier reageren...lijkt me leuk!!!)

Hoi Simone,

Ik weet niet wat jij onder burger trut verstaat, maar ik heb mij er wel aan geƫrgerd.
Nu ben je zo bezig met de moedergroep en ik vind het niet te rijmen dat je ook "gewoon" een moeder mag zijn zonder buitenshuis werk en dat je dan niet per definitie een burgertrut bent. Hoe wil je het dan ook nog rijmen met dat je na de bevalling een jaar zorgverlof zou willen, zoals je dat in Zweden hebt, ben je dan ook een burgertrut?

He hallo!
Wat fijn, dat jij je ook ergerd! Ik ben moeder op mijn manier en wat ik vooral schrijf is dat vrouwen onderling zo oordelend zijn, of thuis, of werken of de combi. Nu Heleen Mees zoveel aandacht trekt wil ik juist alle kanten belichten. De term burgertrut komt van het boek...waar ik ook iets over zeg...Beatrijs, Heleen en zoveel anderen. Er is juist geen goed, geen fout! Doe zoals jezelf wilt zijn als moeder. Al is het soms moeilijk met zoveel ideeen/oordelen en meningen. Hoe is een "goede" moeder. Dat weet je alleen zelf!

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...