vrijdag, maart 21, 2008

Zomerhitte


Volgens mij heb ik ooit al eens een stukje geschreven, maar afgelopen maandag ging de film in premiere! (Op onze trouwdag...) Helaas lag ik toen in bed of zat op de wc. Anyway...ik las gisteren in de Linda (thema Bloot) dat Sophie denkt dat iedereenkomt kijken en haar in haar blootje wil zien. En ik benieuwd naar de masturbatie-scene in de deuropening. En ja, ik ben ook gewoon benieuwd naar Sophie, al dan niet bloot...een natuurtalent??
Goed. Zomerhitte dus. Nu regen , het is weekend en beneden zijn Luna en Boas met eigen vriendjes aan het spelen. Zelf geregeld ook; gewoon even bellen!
Trouwens. Boas zegt tijdens het knutselen aan tafel; ik teken een heel klein mannetje met hele lange benen en hele grote oren. Voegt daad bij zijn woorden en zie daar: Het is prachtig, zijn allereerste poppetje!
En Luna heeft haar eerste expositie in het Kunstencentrum! De zelfportretten! Ook daar zijn foto's van...komt ook.
En dan zeg ik tot dinsdag. Fijne paas-dagen!
Misschien volgen nog wat leuke links dit weekend...neem ook eens een kijkje bij het ik-atelier
Nu lekker slapen

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...