maandag, maart 10, 2008

Burger trut

En daar zaten 220.000 mensen zonder water (vannacht en vanochtend) en ja...scholen bleken gesloten, peuterspeelzalen bleken gesloten en zelfs creches dicht... en dan hebben werkende moeders een probleem. Waarheen met het kind? Offer ik mijn werkdag op of moet ik echt....

En dan is daar gelukkig nog steeds de niet-overdag-werkende-buurvrouw; flexibel, vriendelijk en kinderen zijn welkom, zelfs als je ze niet kent. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd?
En hier zit ik; lap-top op schoot, een blog te schrijven, mij te verdiepen in de minder leuke kant van ondernemersschap en mijn moedergroep-avond voor te bereiden. Gewoon tussen de hutten, puzzels en duplo door. En dan maak ik toch een lange werkdag!

LEVE DE BURGERTRUT!

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...