vrijdag, juni 19, 2009

de markt






Ooohhh, wat heb ik hard gewerkt deze week en kom ik nog uren te kort...
Ik was vandaag aan het verven voor de stand opbouw, ik wil mijn website nog een beetje up-daten en dus wordt het weer een latertje vandaag....

Maar alvast een leuk nieuwtje...SIEPSFABRIEK verkoopt STUDIO VIOLET!
Deze zondag op de markt in Amsterdam. Na de zomer open ik mijn eigen SIEPS'SHOP...


FIJN WEEKEND en het lijkt me leuk wanneer jullie allemaal naar Amsterdam komen om Sandra en mij een bezoekje te brengen! Het is bij de Westergasfabriek!


-------------------------------------------------------------
I worked really hard this week and still there are not enough hours in a day...
I was painting for the market on sunday and i want to up-date my site so it will be late again tonight!

BUT...SIEPSFABRIEK sells STUDIO VIOLET! This sunday at the market in Amsterdam. After the summer i will be opening SIEPS'SHOP...



HAVE A GOOD WEEKEND!
If you are in town (Amsterdam) bring Sandra and me a visit at the Westergasfabriek

6 opmerkingen:

Daan zei

Dat zijn nog eens goede nieuwsen!

O, wat zou ik graag langskomen...

Fijne foto's!

erika zei

dat klinkt goed zeg en ziet er mooi uit!!! Veel foto's nemen van jullie stand hoor!!!

MUS zei

wat een droom! hoera simone!!

en zat me van de week nog te verlekkeren aan een mooie poster van studio violet... ben benieuwd wat voor moois nog meer in je shop.

sanneke zei

Oh, wow Siep, dat ziet er goed uit! En Studio Violet! Nog een keer wow!
't Zit er niet in, een tochtje naar Amsterdam vandaag, jammer.

woord van de dag:
favostur: topstuk

Camilla Engman zei

Very very nice photos!

mieke willems zei

aha, nu gaat het ervan komen! super! ja, mooie foto's. ben benieuwd, heeeel spannend!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...