vrijdag, juni 12, 2009

in beweging






Vandaag realiseerde ik mij dat ik volgende week samen met Sandra op de markt sta in Amsterdam! En dan word ik ineens zenuwachtig...toen we dit lang geleden bedachten, dacht ik dat het een mooie gelegenheid zou zijn om alle nieuwe plannen te presenteren. De plannen zijn volop in ontwikkeling, maar nog niet zover als ik zou willen.

Komend weekend en volgende week nog hard aan het werk! Wat je allemaal kunt verwachten in mijn kraam...daarover volgende week meer!


De prachtige papier installaties zijn het werk van Karen Sargsyan. Meer over hem op zijn weblog. Zijn boek 'The Touching' kun je HIER kopen.


FIJN WEEKEND!


--------------------------------------------------------------
Next sunday i will be at the Sunday Craftmarket together with Sandra. This makes me kind of nervous. I will tell you more about what i'm working on next week.

The beautiful paper installations are made by Karen Sargsyan. There's some information on his blog...in dutch...but more pictures. You can buy his book here.

HAVE GOOD WEEKEND

5 opmerkingen:

Patricia zei

Volgens mij komt dat wel goed......gezonde spanning!
Jullie staan in ieder geval gezellig met z'n tweetjes op de markt. Good Luck!!

Sarah zei

Amazing paper sculptures. Good luck with the craft fair, I bet it will be fun! Thanks for the English translation too. I have fun reading the Dutch, trying to guess what the words mean!

sanneke zei

Een beetje druk wil nog wel eens helpen om tot mooie dingen te komen. Succes!

woord van de dag:
spitsic: in staat onder tijdsdruk tot creatieve explosies te komen, als in 'tjonge, wat ben jij spitsic!'

Sarah zei

Hi Simone,
I just wanted to let you know that I have an award for you waiting on my blog. I only found your blog recently and I really enjoy visiting!
Sarah :)

erika zei

he succes,dat zal vast een prachtige kraam worden!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...