maandag, december 18, 2006

Fokje in India


Zoals de titel al zegt, Fokje zit in India en ik heb net haar web-log gelezen. Fanatiek schrijfster, zo blijkt. Ze bezoekt de kindertehuizen van haar kinderen en een student op stage. Ik kan nu alweer uitkijken naar haar volgende verhaal. Alsof je er zelf ook even bent.

http://fokje.waarbenjij.nu/

Vanmorgen liepen Luna en ik over de brug bij de sluizen. Spek-glad was het er. Boas voorop en Ot in de kar. De eerste nacht onder nul en het is raak. Begint dan nu toch de winter.
Vandaag was het best een beetje feest. Kerstdiner op de speelzaal met friet en toetje...en dat om 10.00 uur 's morgens en kerst-doe-markt en ik natuurlijk helpen als actieve knutsel mama! Glitters en engeltjes, daar was mijn tafel. Weer genieten met al die kinders en ons huis is nu werkelijk prachtig!!! (Ot genoot in de kar, keek om zich heen en viel tevreden in slaap...)

(foto: detail uit schilderwerk -Roos van Pagee-)

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...