donderdag, december 21, 2006

En wat doe jij?



Jeetje, nog 1 dag en de week is voorbij. Alweer...de dagen vliegen voorbij en ik vraag me af wat ik allemaal heb gedaan....??? Maar dat heb ik vaker...

Vanavond was het de avond van de traditionele stoofpeertjes. Luna vind ze heerlijk dus vroeg ze mij dit jaar weer of ik ze wilde maken voor het kerstdiner op school. Traditie-getrouw want het was het 3e jaar op rij! En wij zijn ook vaak gelukkig, want ik denk dat alleen Luna er van eet en misschien de juf en de meester en dan krijgen wij weer een nog bijna volle schaal mee terug naar huis. Die warmen we dan morgen weer op en hebben wij een ook ons heerlijk maal.
Om 9.30 zat ik aan de keukentafel de peertjes te schillen, Boas te tekenen...kopje koffie erbij. De kleinste lag te slapen. Boas en ik hebben een waxine-lichtjes-houder geknutseld en toen was het eigenlijk alweer tijd voor een broodje. De grote wissel truc volgde; Ot eruit, Boas erin (verschillende bedjes). Pap gemaakt, gegeven, geknuffeld en toen alles maar eens opgeruimd van de ochtend. Luna opgehaald van spelen bij een vriendinnetje, aangekleed voor kerst met een leuke grace-kelly rol ('t is alweer lang) en toen naar school. Met peren in het kinderzitje voor!
Naar huis, eten en toen hebben we met z'n allen Luna lopend weer opgehaald. Avondritueel...en daar zit je dan om 20.15 uur bijna uitgeteld. Om 22.00 uur bedenk ik dat ik nog iets wil doen en dan zit je hier om nu 23.42 uur een blog te typen....mijn dag is wel voorbij, ik ga slapen!

En jij?

(Je kunt hieronder via comments, berichtjes achter laten. Lijkt mij leuk!)

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...