zondag, december 17, 2006

Open-atelier


Vanmiddag kwam de buuf vragen of ik even mee wilde naar Geertje van der Zijpp. Ze hield open-atelier. En dat wilde ik wel want veel van haar schilderijen vind ik prachtig. Het was heerlijk om er te zijn, het deed me denken aan de kunstacademie en hoe wij toen eigenlijk woonden/leefden in ons atelier, omringd door dat wat je graag om je heen hebt. Het begint dan altijd te kriebelen om aan de slag te gaan. Het is toch goed om eens in de zoveel tijd (want daar komt het op neer) inspiratie op te doen...de kriebels te krijgen .

Het kaartje van het schilderij heb ik gekocht, het schilderij is denk ik 30 x 40 , niet zo heel groot, maar wel intiem. Sereen bijna. Hmmm...
Neem zelf ook eens een kijkje via het web, hier staan de volgende open-dagen ook vermeld.

http://www.thelastbuscards.com/

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...