woensdag, november 12, 2008

HOERA!


Ibo Bakker

Eindelijk, hij is geboren!!! het heeft eventjes geduurd, maar dan toch!
Sijas is zijn naam!



en

vandaag was ik bij mijn eerste homo-huwelijk!
Fokje en Jolanda zijn nu echt verbonden!





Ik drink op een mooi leven samen!
voor Sijas en zijn familie en F&J en familie!



PS Natuurlijk zijn er heel veel foto's maar ik heb nog van alles te doen!
Geboortekaartje aanpassen met de prachtige namen
en toch nog wat voorbereiden voor morgen. de workshop!


8 opmerkingen:

sanneke zei

Wat een mooie naam, Sijas! Een logische naam die vertrouwd in de oren klinkt, maar die toch heel bijzonder is.

Ik woonde jaren geleden al mijn eerste homohuwelijk bij, van mijn tante Marjan en haar Marja. Helaas kunnen homohuwelijken ook stranden en dat gebeurde dan ook, maar inmiddels is mijn tante al weer gelukkig met een Antilliaanse dame :)

Woord van de dag:

turer: bedachtzaam persoon die aan zijn ogen genoeg heeft

sanneke zei

Ik zag net je link naar arnoud Bakker pas. Gosh, zou het dezelfde Arnoud Bakker zijn als die ik ooit kende en die naar de Aki ging?

ik ben te moe voor het woord van de dag, maar ik zal 'm je niet onthouden:
havas

Simone zei

@sanneke;
VAST! Wij zaten samen op de AKI, ik studeerde in 1997 af, hij 1998. Woont ook hier in Groningen, maar ik spreek 'm bijna nooit!
Tjeeh...Iris kent Margaret en zo blijft het een klein wereldje....

sanneke zei

Nah...ik ben even sprakeloos. Wat leuk! Ik heb Arnoud al vreselijk veel jaren niet gezien. Hij was een goeie vriend van mijn eerste vriendje en ik mocht hem vreselijk graag. De herinneringen komen allemaal op borrelen nu. Bijvoorbeeld aan dat ie ooit een vriendinnetje had dat niet kon fluisteren en dat werd erg duidelijk toen we een keer bij hem thuis logeerden. :) En die zeecontainer van hem! Die was ook cool. De verkering ging uit en Arnoud heb ik ook nooit meer gezien. Goh, weet je of alles goed met hem is?

Anoniem zei

Hey!
dan moet jij sanneke van simonthijs zijn!
wow! jij kent simone!
en simonthijs en sjaan!
ik kan me herrinneren dat we nog 1 keer samen hebben gewerkt in een papier fabriek in groenlo.
wel sanneke, en ook simone B.
binnenkort is er een expo van mij
ter gelegenheid van het uitkomen van mijn eerste fotoboek!!!..

en zo luidruchtig was astrid toch niet!?

contact me maar, dat vind ik leuk.

info@arnoudbakker.com

Anoniem zei

simone sowieso
al weer een eeuwigheid niet gezien.

en sanneke..2 eeuwigheden.
wat doe jij, gaat het je goed ik ben zo benieuwd!

als sanneke niet leest, simone. je kent je taak!

zoenen voor bijden!
A.

sanneke zei

Arnoud! Nee maar! Ik ga je mailen! En ja, Simone, wij gaan samen naar Arnoud's tentoonstelling!

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...