zaterdag, november 15, 2008

Beatrijs Smulders


Afgelopen vrijdag (gisteren dus...) was ik samen met Yvonne bij het opvoed-debat, georganiseerd door Dagblad van het Noorden.
Daar was ook Beatrijs Smulders en ik vind haar standpunten mooi!
Vol liefde, voor moeder en voor het kind.
Ook het thema vrouwelijkheid laat ze niet onbesproken!.
In het artikel wat je hier kunt lezen, heeft ze het erover.

"Nog steeds wordt de vrouwelijke authenticiteit massal onderdrukt. Wat vrouwen zich te weinig realiseren is dat ze dat voornamelijk zelf doen...
De wereld hunkert naar meer onvervalste vrouwelijkheid"

Het is wel leuk, in februari schreef ik hier ook al over...het blijft in de lucht
en zeker een thema voor mij om aan verder te werken!

2 opmerkingen:

sanneke zei

Er staat een recensie voor je bij mijn reakties hoor! Het is in elk geval een erg vrouwelijk geurtje ;)

Woord van de dag:

toost: knapperig gebakken broodje

Marleen zei

Hoi Simone
de intervisie groep over vrouwelijkheid was erg inspirerend gisteren. dank je wel!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...